10/8

21:56:47 2011-08-10
Publicerat i Dagens ridpass
Rascal fick vila.
-
Red Moonie i en av hagarna. Började med dressyr, lite mjukgörande genom sluta, öppna och allt möjligt. Red dressyrprogrammet en gång och det gick ganska bra och hon var fin.
Sen satte jag på lite benskydd och annat och min terrängklocka. Gick ner till de stora gräshagarna med backar och kullar och sånt. Så red jag en liten bana på 3 och en halv minut exakt, upp och ner för backar och plan mark. Hon tyckte det var jättekul och hon var knappt svettig sen. Vid samma tidpunkt fast förra året så kunde jag rida en hel terrängbana utan att Moonie blev svettig men iår har hon lite sämre kondis faktiskt. Får träna mycket på det sista tiden som fälttävlan är nu. Usch, fälttävlanssäsongen är snart slut! Kvar är bara Styringe och Lag-SM, eventuellt någon fälttävlan till men tror inte det ..  Usch, inte alls kul!
Snart kommer ett roligare inlägg tror jag. Och Linda har fortfarande inte bloggat! Dåligt av henne, om hon inte börjar snart så får vi väl sluta med denna bloggen med ;(
Småhäftig bild, jag såg helt konstig konstig ut bara så jag suddade över och nu slipper ni se mig!


Kommentarer

Sv. ja det är i Harplinge?:)

2011-08-11 @ 00:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback