16/8

00:16:35 2011-08-17
Publicerat i Dagens ridpass
Byggde en liten bana med bommar i paddocken eller fixade travbommar, galoppbommar och studs med fyra hinder med varannan på samma höjd och varannan på mindre höjd. Haha.
Det gick iallafall väldigt bra, red fram med mjukgörande träning medans jag red lätt på lite lägre form men ändå inte så att hon gick för mycket i framvikt. Samma sak i galoppen och Moonie var ganska mjuk när jag började använda bommarna mer. Hon var duktig och lyssnade mycket på mig och jag red mycket övergångar mellan trav- och galoppbommarna och studsen. Hon var jätteduktig och jag slutade när jag var väldigt nöjd. Så ett bra ridpass idag vilket gör mig på mycket bättre humör :D
Gör mycket roligare inlägg imorgon, är inte så sugen idag. Ska dessutom gå och lägga mig nu :)
Mina söta kusiner jag var hos i Glommen igår :) Alva & Oskar.
Alva!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback