19/8

21:10:24 2011-08-19
Publicerat i Dagens ridpass
Haha sorry för mitt lilla utbrott i förra inlägget. Men blir sjukt sur! Men kan samtidigt säga att det också finns många bilförare som är snälla, ibland för snälla. Men hellre det!
Iallafall, började rida ut mot Möllegård och dit ät det runt 1km från oss. Började rida men himlen var väldigt mörk och det började regna men det var inte det största problemet för jag trodde det skulle börja åska.. Jag hatar åska så vände hemåt fast ville verkligen rida ut. Så väntade en stund vid några träd och sen slutade det regna och den svarta himlen började försvinna. Så jag red ut ändå vilket jag inte ångrar!
Moonie har inte ridit ut helt själv så ofta så hon var väldigt tittig och seg i skogen. Det blev ganska mycket galopp och lite hoppning över ministockar. Rolig ridtur!
löööööve this galoppväg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback