26/8

00:15:04 2011-08-27
Publicerat i Dagens ridpass
Red dressyr i paddocken på Moonie idag. Hon var lite stel men efter en stunds arbete blev hon riktigt fin och jag tyckte hon gick helt okej idag. Men kan inte ge för hård träning idag eftersom att det är tävling imorgon, alltså LB LA i Falkenberg med DM i LA.  Jag startar först i LA, kuuuul ..
Hade tänkt att gå och lägga mig för en stund sen men det låter massa ljud från hallen så vågar verkligen inte gå till rummet!! Det läskiga är att så var det innan idag också men då satt vi i köket och då lät det från trappan. Dessutom när jag skulle gå upp för trappan innan så rörde jag inte någonting men så plötsligt ramlar något bakom mig, inget som lät jättehögt utan det var något konstigt ljud. Verkligen jätteläskigt! Det spökar i vårt hus men aldrig såhär mycket innan ..
Spökar det i ert hus? Isåfall, vad händer då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback