9/8

22:28:41 2011-08-09
Publicerat i Dagens ridpass
Började rida dressyr på Rascal, red först i paddocken och sen i hagen. Tränade mycket på att ha honom rak och gå framåt och mjuk och det lyckades jag ganska bra med. På slutet så red jag dressyrprogrammet som jag lärde mig efter att ha läst igenom det en gång haha. Det gick super! Haha när vi red i hagen blev Rasse "rädd" för något, tvärvände och skenade ut från hagen. Busponny!
-
Red ut i skogen med Moonie och hon var jättepigg och tyckte det var superkul och superstark! Älskar när hon är sån! Haha när vi skrittade i skogen på ett ställe så blev hon rädd för något, tvärvände och jag ramlade av rakt i en vattenpöl .. Inte kul haha, tur att ingen såg. Eller jag hoppas ingen såg! Så nu har jag ont i ena foten så jag vrickade väl till den eller något.
Typiskt.
Nu är vi hos Annie igen och vi ska lana sims igen :D Askul ju. Men först ska jag tvinga Linda att blogga.
Lägger ut en inlägg snart igen.
Varberg -10


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback