Godmorgon!

07:28:40 2011-08-23
Publicerat i Catharinas inlägg
Godmorgon alla glada läsare!
Jag lyckades komma ihåg att göra ett inlägg nu innan jag går i skolan, toppen!
Packade det mesta inför skolan igår för jag vill inte ha så mycket att göra på morgonen. Eftersom vi ska till brottet och simma andra lektionen så duschar jag ju efter det för annars skulle jag gjort det nu.
-
Måste bara fråga er en sak. Vad heter er textskrift som ni har på era inlägg, här där man skriver? Hade verkligen varit snällt om ni kunde dela med er då jag vill byta till en lite snyggare.
Ska gå och sätta på mig kläder nu och det kan ta ett tag eftersom jag har väldigt svårt att bestämma mig!
Some randoms pics

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback