GRYMMA FRIENDS

13:25:29 2011-08-21
Publicerat i Catharinas inlägg
Håller på och tittar resultat från falkenberg fälttävlan och lite från udden fälttävlan också eftersom jag känner sånna som tävlar. I Falkenberg går det awesome, Mikaela leder med Drei i P80 och ligger tvåa med Charlie i P90 och Sara leder med Amigo i P70. Asbra! Sen går det också bra för dom som ska vara med i vårt lag i sm, alltså Alexandra och Linnea i P80. Dom ligger åtta och tia tror jag av ungefär tjugo. Nu hoppas jag det går asbra i terrängen!
Sen vet jag inte hur det gått för dom i Udden, har inte kollat :)
Sofia kom nyss och ska rida Moonie idag, tänkte göra ett hårt dressyrpass med dom för världens bästa tränare, mig! Hahahaha, stackars båda två. För er som inte vet så är Sofia Moonies ägare, jag lånar bara henne.
Nu måste vi gå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback