Hjälmar

22:05:53 2011-08-19
Publicerat i Utrustning/Kläder
Hiho tänkte göra ett inlägg om mina hjälmar för jag har inget att göra.
Denna hjälmen är en lamicell blå/svart som jag haft typ fyra år. Den är bara hemmahjälm och har gått sönder i skärmen efter att Rascal knockade mig. Asskön iallafall!
Denna har jag haft i ungefär två år och vi köpte den när vi skulle åka och provrida Rascal, då hade jag glömt hjälmen hemma så vi fick åka in och köpa en hjälm, det var rea o allt så den kostade typ 50 kr. Denna använder jag ibland, mest på vintern för då kan jag ha pannband under för den är asbig.
Detta är min terränghjälm, en back on track. Linda hade den innan men ville inte ha den längre så jag tog den istället. Har haft den ungefär ett halvår och använder den bara på fälttävlanstävlingar så därför är alltid mössan med stjärnor på. Den har jag förresten gjort själv, snygg va? ;)
Detta är min tävlingshjälm vid hoppning och dressyr. Det är en mörkblå JW som jag haft snart tre år. Har satt eget glitter på baksidan på rosetten men hann inte ta kort på det för mobilen dog. Älskar iallafall denna hjälmen!
-
Vad har ni för hjälmar?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback