Linda Carlsson!

13:04:46 2011-08-08
Publicerat i Om oss
Hej!
Jag heter Linda Anne Carlsson och är syster med den andra tönten!  Jag är 17 år och går på Plönningegymnasiet. Ska igentligen börja tvåan men har nyss bytt linje så börjar om i ettan.
Bortsett ifrån Catharina så har jag det väldigt svårt i skolan och får verkligen kämpa hårt för mina betyg.
¨
Jag har iaf en ponny som heter Tikki som ni får reda på lite mer sen haha. Och jag fick min första ponny när jag var ungefär 6 eller 7 år.
¨
på fritiden är jag med hästarna, är med kompisar, shoppar och en maassa andra roliga saker. Försöker gör mer än bara en sak så att allt blir roligare och det blir med spännande allt :)
¨
Jag har tävlat som högst lätt:A på ponny fast 1* fälttävlan. Har varit med i Eliten i hoppning och lag-sm i fälttävlan-.
Såå det va lite om mig.
¨
Undrar ni något om mig --> kommentera ELLER skicka ett mail till [email protected]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback