Mina Stövlar

18:18:21 2011-08-23
Publicerat i Utrustning/Kläder
Har faktiskt inget att göra så tänkte berätta om mina stövlar!
-
Jag har ett par svarta pioneer som jag haft i mer än två år.  De är slitna lite här och var, dragkedjan bråkar och lädret har blivit grått på insidan men de är väldigt sköna ändå! Jag använder dom på fälttävlan, i både dressyr hoppning och terrängen.
Stövlarna är oputsade på bilden, jag tog den för några dagar sen när jag fotade mina hjälmar, passade på att fota stövlarna också!
En random bild på när jag har dom, ni ser nog inte så mycket men ändååå.
-
De andra stövlarna jag har är ett par mörkblå Tretorn advance. De har jag snart haft i tre år och använder dom i hoppning på vanliga hopptävlingar.  Dragkedjan har hållit änsålänge men jag har tappat alla knapparna utom en tror jag. Lämnade bara in dom på lagning hos en sadelmakare för en billig peng och de fick mycket bättre knappar nu! Tyvärr då börjar de bli för små både i foten och på längden men vill behålla dom ett tag till för jag älskar dom!
Ser jättebreda ut på bilden haha! Men det är bara för att de legat under de andra stövlarna ett bra tag, har nog använt dom fem gånger max iår!
En bild från när jag använde dom senast, alltså en clear round i Skedala i Juli. Det mycket fina fotot är taget av Sanna Ewald!
Nu ska jag ner till stallet!
BTW, vad har ni för stövlar?


Kommentarer

okej, hihi :D

2011-08-23 @ 22:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback