Springväder! Fast neeej..

17:01:18 2011-08-31
Publicerat i Catharinas inlägg
Har inget att göra så är lite sugen på att gå ut en runda eller springa. Men är väldigt lat av mig, vädret är dåligt och det regnar då och då och Linda kommer snart hem. Så jag gör nog det med henne sen när hon kommit :)
Just nu tittar jag på Tv, Topmodel 6 eller något sånt. Det hade varit häftigt att vara modell! Om man hade haft utseendet och chans på en bra karriär hade man ju kunnat bli det men nu är det ju inte så. Fast det är jag inte så ledsen för, jag har annat att göra i mitt liv som jag gillar! :)
Har inte så mycket mer att skriva nu faktiskt men det kommer nog något mer inlägg ikväll. Kommer nog sitta kvar vid Tvn ett tag till för nu börjar Project Runaway, ännu ett roligt program!
Vi ses!
Några kompisar och jag på Liseberg förra året!


Kommentarer

SV; Då åker jag till Lilla Edet och hoppar en LD+5 med omhoppning samt en LC avd. B :)

2011-08-31 @ 17:49:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback