It's my passion

16:33:13 2011-08-25
Publicerat i Catharinas inlägg
Woosh, det var en hektiskt morgon idag.. Går upp tjugo i sex och börjar gå mot bussen runt tio-fem i sex. Men det är ganska långt dit och bussen går tjugo över. Så vi får skynda oss och kommer dit cirka två minuter innan bussen kommer. Det var rätt buss men den gick åt ett helt annat håll än vad den brukar så vi blev först väldigt nervösa att det blev fel men tillslut kom den till busstationen! Bytte buss och hamnade i en överfull buss där väldigt många fick stå, dock så lyckades vi få en plats var, fast på olika ställen. Efter ett tag kommer vi till Hstd och jag ska ta den sista bussen till Hallägra. Tog rätt buss men i fel riktning så åker till ett helt annat ställe andra sidan stan .. Så får ringa pappa som hämtar mig och jag kommer tjugo minuter sent, lyckat!
Hade ingen cykel i skolan vilket har gjort att jag har fått gå en massa, först från jutarum och sen fram+tillbaka till brottet. Så har kommit för sent på nästan varje lektion bara för det idag, haha.
-
Sitter iallafall och äter maaat nu och jag tror Moonie ska vila idag faktiskt, det behöver hon! Ska nog ta in och borsta Rasse istället och städa lite här och var!
-
Hahahahahaha mackor is awesome!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback