Because of you

16:58:48 2011-08-30
Publicerat i Catharinas inlägg
Goddag! Gillar att köra engelska låttexter i rubriken, den skriver jag alltid in sist av allt innan jag publicerar inlägget och jag brukar ta det första bästa jag kommer på. Haha.
-
Kommit hem från skolan och håller på och äta, verkligen hungrig! Just nu ösregnar det ute så det är faktiskt lite skönt att inte ha någon häst att rida idag! Men det är verkligen kallt utomhus och det är inte ens septemer ännu :( Usch för höst, skola, kyla och läxor!
Väntar tills Linda kommit hem och då tror jag vi går ner till stallet och mockar. Moonie, Tikki och Balder står inne på nätterna nu och jag hade tänkt vänta lite till innan de andra kommer in.
Förresten, det sorliga jag sa igår som skulle hända idag händer på måndag istället .. Och det är att Balder, vår shettis vi har haft i hela mitt liv, alltså femton år, avlivas då efter att ha varit skadad hela sommaren. Veterinären trodde han skulle bli frisk men det blir han inte. Han är absolut inte lycklig av att bara stå inne hela dagarna i sommar. När jag lämnade stallet imorse efter att ha sagt hejdå trodde jag ju att det skulle bli sista gången jag såg honom men veterinären kan tidigast komma måndag så det får bli då istället. Resten av veckan ska han skämmas bort med pyssel och få beta flera timmar i gräset dagen innan. Usch, sånt här är verkligen jobbigt!
Filur och Balder <3 /väldigt gammal bild/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback