Veckans hiss & diss!

23:48:30 2011-08-20
Publicerat i Veckans
Denna veckans hiss tänker jag ge till skäckar! Jag äääääskar skäckar, helst ljusbruna - vita eller svart - vita. Eller sånna ashäftiga som har tusen olika färger i sig, åååååh. Love them!
Som tillexempel Johanna Grants Chaboukie, han var verkligen en härlig skäck!!
Eftersom jag känner mig oförskämd om jag tar en bild på en skäck från en bloggare eller google så lägger jag ut en bild som jag själv tog i Styringe.
ATT DENNA SOMMAREN GÅTT ALLDELES FÖR FORT!! :( Känns inte ens som om det varit sommarlov och jag har inte gjort något enda roligt på hela sommaren. Eller jo, tävlat såklart, men inget speciellt liksom. Ingen rolig sommar iår :( Mycket är mitt fel för jag har liksom inte gjort så mycket. Suttit vid datan för mycket och njutit av solen för lite och inte gjort saker som jag brukar göra på sommaren. Nae, usch för mig och usch för årets sommarlov.
Tur man har haft lite kul iallafall, haha. Oseriös bild, japp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback