Veckans hiss & diss!

22:40:50 2011-08-10
Publicerat i Veckans

Veckans hiss går till världens bästa tofsar! Jag tror ni vet vilka jag snackar om, de där tofsarna i silikon som typ aldrig går sönder och håller ihop knopparna superbra! Jag vet två olika märken som är bäst, Picado och de andra som jag inte tror har något märke. Just nu använder jag Picado, har tidigare använt de andra. Picado är minst lika bra som de andra så det spelar ingen roll vilken man har tycker jag. Tror bara att Picado har mer annorlunda färger medan de andra är mer neutrala men jag vet faktiskt inte. Iaf, hiss till dom!
Veckans diss går till Catago bootsen. Galet snygga men kass kvalité. Förra året så köpte jag sånna i silver och de blev först upprivna lite av broddar och sen tvättade jag tydligen dom i för höga grader så de tappade färg och till sist åkte allt av så det var inget kvar. Fick nya nu iår och jag använde dom för första gången på en blöt och lerig terräng och då tappade dom all sin färg, innan tvätt! Därför går veckans diss till dessa bootsen. Samtidigt passar jag på att fråga, någon som vet en annan modell av silverboots?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback