14/9

21:28:13 2011-09-14
Publicerat i Dagens ridpass
Red dressyr på gräset med Moonie. Det gick ganska bra men hon var inte riktigt lika fin som igår. Men i galoppen är hon verkligen suuuperfin, men överpigg så det blir lite jobbigt!
Strechade henne efteråt och hon börjar redan bli lite vanare vid det men det lär nog ta ett tag till ;)
-
Eventuellt kommer massören på söndag och masserar inför nästa helg. Nästa vecka på tisdag ska vi också träna dressyr för Maud, det var i April vi tränade för en dressyrtränare senast så det behövs verkligen! Bara lite finslip och tips innan helgen som ska bli awesome, guuud vad jag längtar!
Imorgon blir det terrängträning för laget och måste göra iordning tidigt så det kanske inte blir något inlägg här förrän på kvällen men det hoppas jag ni utstår! Verkligen kul med terrängträning också, det var en månad sen jag red terräng sist och ungefär två månader sen jag tränade terräng sist och det är ju så sjukt kul så har verkligen längtat! :D
Jaja, massa tjat om framtiden nu ju. Vi ska fokusera på det som händer just nu!
Så nästan precis har jag duschat och funderar på att gå ut och springa en snabb sväng i regnvädret. Ska bara fixa några blogginlägg först.
Love you!

småsöt bild faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback