15/9

23:13:21 2011-09-15
Publicerat i Dagens ridpass
Idag tränade vi terräng på Össjös väldigt fina bana! Första gången vi var där och både jag och Moonie tyckte det var kul.
Träningen gick bra och vi tränade lite alla möjliga sortes av hinder vilket var bra. Sen i vattnet hoppade jag ett hinder som var runt 90 cm och direkt ner i vattnet och där stannade hon två gånger .. Moonie har lite problem med vatten men man måste ju träna för att få henne komma över det.
Annie tog kort idag men har inte kameran här just nu men lägger ut bilderna imorgon istället. Åh, imorgon är det ju fredag och sen blir det helg! Älskar helger, fast vem gör inte det?
Läste ridsport nästan precis och det stod om lag-sm fälttävlan fast inte särskilt mycket. Mest lte informatioooon.
Det är sammandrag från EM i hoppning kvart i tolv till kvart i ett nu inatt men vet inte om jag ska kolla på det. Jag vill men tror inte jag får det för mammmi.
Nu ska jag kommentera era bloggar :D

Kommentarer
Anna - unghästutbildning (http://colts.blogg.se/)

sv; ÅH vad roligt! Vart?



Har alltid velat prova men är alldeles för mesig :$

Har blivit erbjuden att starta en kompis häst debutant klassen (han går *-stjärnigt annars så är det piece of av cake) men vågar inte höhö

2011-09-16 @ 03:24:26

Härligt med fredag va?! Händer nåt särskilt idag/ikväll?

2011-09-16 @ 11:17:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback