20/9

23:50:02 2011-09-20
Publicerat i Dagens ridpass
Tränade som sagt dressyr för Maud idag.
Det gick suuuuuuperbra! Fick hjälp med många saker som jag behövt hjälp med och på bara två träningar för Maud har vi utvecklats enormt mycket! Även fast att det gått några månader emellan. Idag red vi mycket på volten och tränade på lite allt möjligt, mycket grundridning, lite lösgjordhet, form och sånt.
Så himla nöjd, det känns verkligen bra inför helgen! Går det inte bra då kommer jag bli vääldigt besviken så jag vill verkligen att det ska gå bra. Börjar bli taggad nu! Denna helgen kommer bli grym med massa grymma kompisar och ett grymt lag!
Dock så har jag massa läxor att fixa klart innan torsdag, jobbigt det här med skolan mitt i allt.

Men klockan är ganska mycket nu så kan inte skriva så mycket mer. Måste sova inför skolan imorgon!
Godnatt kära läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback