21/9

00:16:49 2011-09-22
Publicerat i Dagens ridpass
Sista ridningen på hemmaplan inför tävlingen i helgen, för imorgon drar vi mot en av årets höjdpunker - Lag SM! Jag har packat nästan allt och vi åker direkt efter jag kommit hem från skolan imorgon, så vid halv tre ungefär. Längtar!
Över till dagens ridning, red dressyr på Moonie i paddocken. Tränade mycket på saker jag lärde mig att jag skulle göra igår och hon gick ganska bra. Lyssnade men blev lite spänd då och då. Jag vet iallafall hur jag ska rida fram till dressyren och rida inne på banan nu om vissa problem uppstår.
Som ni märker är klockan ganska mycket men jag håller på med svenskan som ska vara klar imorgon. Men är nästan klar så ska snart gå och sova. Får vila ut mig ordentligt imorgon kväll!
Blir nog ingen bloggning igen förrän imonkväll men ni får stå ut!

Kommentarer

bara bra :D jag håller alla tummar och tår för er!<3

att det är :D <3

2011-09-22 @ 22:46:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback