30/9

22:21:38 2011-09-30
Publicerat i Dagens ridpass
Lät Moonie vila idag och rider resten av helgen istället. Sofia kom inte idag, hörde inget av henne heller :o Får försöka få kontakt med henne så hon kan rida på söndag eller något istället om hon vill :)
Nu till det många nyss tittat på - Idol!
Alla är verkligen grymma men några jag gillar är nog Molly, Moa och Amanda F. Bland killarna kommer jag inte ihåg haha. Men ja, alla är verkligen bra! Hade nog lätt varit en sångare om jag kunnat sjunga :))) Men jag gillar verkligen livet som ryttare, det är verkligen det bästa som finns, såklart!
Just nu tittar vi på film, växlar runt på lite olika kanaler. Ska nog antingen kolla på American Pie eller Mission Impossible. Har sett båda filmerna tusen times typ men de är ju awesome båda två hahah.
Mina fina, underbara, saknade änglar! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback