Chacha bloggen. Typ

17:05:41 2011-09-05
Publicerat i Catharinas inlägg
Balder avlivades inte idag av någon anledning så det blir på onsdag istället. Egentligen hade jag bara velat få det överstökat istället för att gå runt och tänka på det. Så när jag var nere i stallet idag blev jag chockad men ändå glad när jag såg Balder stå i sin box. Pluttis!
Har precis kopplat in min bärbara vid en vanlig dataskärm eftersom skärmen gick sönder igår och man ser ingenting.. Verkligen tråkigt men får skylla mig själv, har inte varit jätte försiktig med den men den ska ändå hålla mer en tre månader tycker jag!
Jaja, ska snart till stallet igen och ta in Rascal för han ska till veterinären ikväll. Hoppas det inte är något jätte allvarligt ..
Har inte så mycket mer att skriva nu. Men nu är det ny vecka, alltså snart dags att utse veckans blogg, hiss & diss, tips osv. Vill du vara med i veckans blogg? Anmäl diiig! :D
-
P.S Besök min fina väns blogg, http://defect.blogg.se.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback