Hallowww

15:36:46 2011-09-15
Publicerat i Catharinas inlägg
Har hört något om att det är live från EM i hoppning på Tv just nu, så jag ska gå dit och kolla snart!
-
Skolan idag var helt okej och inte särkilt många eller jobbiga lektioner.
biologin håller vi på med blod just nu och vi fick testa vilken blodgrupp vi har och var tvungna att sticka oss i fingret för att få veta. Lite läskigt faktiskt haha.
Annie gjorde det på mig och första gången var inte så farligt, men det kom knappt något blod så fick göra igen på samma finger. Men det kom fortfarande inte så mycket blod och vi gjorde på ett annat finger istället. Det blev inte så stort hål då heller så fick göra en sista gång och då funkade det! Men gjorde mer och mer ont för varje gång hahah lyckat.. Sista gången gjorde asont och sen blödde det ett tag efter också. Nu kliar det mest och det värsta var att jag fick ändå inte reda på vilken blodgrupp jag hade.. Kul!..
Men måste som gå till Tvn och sen ner till hästarna och fixa inför träningen!
Seeeees


Kommentarer

Tittar in och önskar dig en fin kväll!

2011-09-15 @ 16:48:07
Anna - unghästutbildning (http://colts.blogg.se/)

Sv; Ja man kan ju heller aldrig få för mycket grejer :D Jag har jobbat och nyss tömkört bengan en vända själv då?

2011-09-15 @ 19:53:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback