Hemmelihemma!

14:14:58 2011-09-02
Publicerat i Catharinas inlägg
På fredagar slutar jag skolan tio över tolv och kommer därför hem tidigt! Sista lektionen idag kom SYV och vi pratade om gymnasie och sånt. Gud så skönt, sista året sen blir det gymnasiet! Längtar vääääldigt mycket just nu men först måste jag kämpa på väldigt mycket nu i nian. Men det blir nog värt det :)
Funderar på att gå naturvetenskap eller ekonomi. Vi får se vad som händer!
Tittar just nu på friidrott, tror det är VM. Kan vara kul att titta på ibland och dessutom finns det inget annat kul. Men nu bytte jag kanal för orkade inte titta på det mer, haha.
Snart måste jag börja städa här hemma för Anna kommer ikväll eftersom hon ska tävla pingis här i Halmstad någonstans! Så det blir nog inte så mycket uppdatering i helgen tyvärr. Tänker inte så mycket på bloggen då och sen ser jag inte det som ett måste som jag gjorde med den gamla. Det är gött!
See you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback