Jag fick låna två änglar ett tag

17:00:53 2011-09-08
Publicerat i Catharinas inlägg
Man får låna en ängel från himlen när man vill, men fäst dig inte för mycket vid den, för den måste tillbaka någon gång.
-
Ska snart ut till stallet och rida, hade tänkt rida ut eller rida dressyr idag. Vi får se vad det blir!
Gillar bara inte att vara i stallet för då påminns jag hela tiden att Balder är borta.. Igår när jag fixade stallet glömde jag hela tiden bort att han inte var där. Jag höll på fixa mat till honom, ge hö i boxen och sånt. När jag hämtade hö på stora loftet hörde jag någon gnägga och tänkte bara "Balder, jag kommer snart!" Men sen kom jag på att det var inte han, det måste varit någon annan. För han han finns inte mer. När jag är nere i stallet är det nästan det enda jag tänker på, Balder. Så tänker skynda mig idag så jag slipper tänka så mycket på det.
Ska bara titta klart på programmet på tv, sen blir det nog lite städning innan det blir stallet!
Jag saknar dig

Kommentarer
Anonym (http://p)

fråga till linda: skulle du fixa länkbytet eller? :)

2011-09-08 @ 18:22:29

fråga till linda: skulle du fixa länkbytet eller? :)

2011-09-08 @ 18:22:42
Anneli Johansson - 3 årschampionatet nästa (http://stallekekullen.blogg.se/)

så underbar bild!

de e jobbigt att förlora en vänn <3

2011-09-09 @ 08:11:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback