LAG-SM FÄLTTÄVLAN 2010 - ÖREBRO!

00:36:12 2011-09-04
Publicerat i Bilder & Filmer
Åh just det!
Måste berätta att igår/idag/imorgon så är det ett år sen det var Lag-SM Fälttävlan 2010 i Örebro!
Jag och Linda var med i det tillsammans med Ida och Anna. Vårt lag låg ungefär på 17 plats efter dressyr, 12 plats efter att vi alla nollat i hoppningen och totalt en 11 plats efter terräng med blandade resultat. Totalt var det med 23 lag tror jag och eftersom det var mitt och Lindas första år med fälttävlan var vi väldigt nöjda iallafall! Det var verkligen en av årets höjdpunker förra året och jag saknar det grymt mycket! Men nu taggar vi istället till Lag SM 2011 den 23-25 September i Tågarp, vilket ska bli minst lika kul!
Här får ni en liten minibildbomd, njuuuut. Det gör iallafall jag!
Hemsida med lite bilder osv: LagSM
Haha min mycket snygga ordning vid TEAM STYRINGE STALL's del av stallet!

Örebro slott

Dålig bild på det utslagsgivande vattenhindret!

Anna Almström - en av medlemmarna i vårt lag fjantade sig på ett hinder höhö! Eftersom hon bara var inlånad förra året och nu när vi har ett fullt lag i Styringe så blir det att vi tävlar mot varandra iår istället för med varann. Haha jobbigt ändååå.

Dressyrmomentet



Fick 51 straff (ca 67 %?) Helt ok

Hoppmomentet

Nolla!

Terrängmomentet



Ett stopp på vattenhindret och även lite tidsfel.


Vår snygga jacka, såklart!
-
Jag har film från dressyr och hoppning men tydligen inte på denna datan .. Så det fixar jag någon dag snart! Don't worry be happy, lksom!

Kommentarer

SV: Vi heter Team Björklinge :)

2011-09-04 @ 10:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback