Måndag

22:22:24 2011-09-12
Publicerat i Catharinas inlägg
Ojoj, hej alla!
Mådde inte alls bra igår och gick och la mig väldigt tidigt så det blev inget blogginlägg. Tar ett lite längre idag istället om både igår och idag.
Igår var massören här och masserade våra hästar, och detta är något jag rekommenderar till de flesta hästar, speciellt fälttävlanshästar eftersom de ska vara topptrim i alla grenar. Moonie var lite stel i nacken och baken så detta kan vara en del av problemen till att hon har gått lite sämre på sista tiden. Skönt att hitta något isåfall! SKa också börja strecha mina hästar mer, Moonie är väldigt jobbig att strecha så har inte gjort det på ett tag. Men gjorde det mycket innan med Sabena och Rascal.
-
Idag var vi på Horse-Farm i Falkenberg och handlade upp Lindas presentkort hon vann när hon blev placerad i Hermanstorp och DM-mästare i fälttävlan. Så nu är det ändå skönt att få bort med det och jag tror hon var nöjd med dagens köp! Hon köpte iallafall massageborste, en present till en viss person och benskydd. Jag kan tvinga henne berätta mer om det om ni vill, haha.
Såg nu att en liten informationssak har kommit ut om lag-sm på ridsports hemsida, det stod inte mycket men ni kan få kolla om ni är intresserade :D http://www3.ridsport.se/Tavling/Falttavlan/Nyheter/2011/09/Lag-SMifalttavlanforponnyochhast/ Längtar så hiiiimla mycket, det är nästa helg!!!

cooling


Kommentarer
Anna - unghästutbildning (http://colts.blogg.se/)

glöm inte motiveringen också ;)



kram anna

2011-09-12 @ 22:34:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback