"Om du vägrar se framåt och inte vågar se bakåt måste du se upp"

11:29:24 2011-09-17
Publicerat i Catharinas inlägg
Håller på skriva en sammanfattning om Balders liv så om ni kollar in om en stund borde den vara ute. Fortfarande svårt att fatta att han verkligen är borta, lär nog dröja ett tag till innan vi fattar det..
-
Hahaha, hade gjort ett halvt inlägg igår kväll men så hade jag somnat i soffan och vaknade i morse där. Så det blev inget.
Men idag ska jag iallafall fortsätta med städningen jag började med igår och börja tvätta mina och hästarnas kläder. Börjar med sakerna jag ska ha nästa vecka och sen lite öriga saker som behöver tvättas.
Önskar er alla en trevlig dag/helg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback