One day left then you're in heaven

18:40:26 2011-09-04
Publicerat i Catharinas inlägg
Denna dagen har gått ganska fort faktiskt tycker jag, vaknade inte förrän tolv. Vid två följde jag med Linda när hon red ut och jag sprang en runda! Ska börja göra det varannan - var tredje dag ungefär och powerwalka när jag inte springer. Vi får se hur länge jag orkar det..
När vi var klara med den rundan fixade vi stallet och tog hand om underbara Balder sen. Vi borstade igenom och flätade hans man och borstade hela honom. Vi klippte också av en liten del av svansen som vi ska spara. Sen tog vi kort på honom när han fick beta en sista gång på gräsmattan för imorgon avlivas han..
Fy vad jag kommer sakna honom, det är helt sjukt! :'( älskade, älskade ponny <3
Bilder på det kommer ut snart om internet här hos mamma vill som oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback