What the f*ck

22:51:02 2011-09-05
Publicerat i Catharinas inlägg
Nyduschad och nästan redo inför natten ska jag nu bloggeliblogga lite! Det gick sådär hos veterinären, Rasse hade kotledsinflammation båda fram men som tur var hade han ingen hovledsinflammation!! Verkligen glad för det! Dessa kotledsinflammationer tycker jag är helt och hållet mitt fel punkt slut. Nu får vi bara se till att han blir frisk snart så han kan komma ut och tävla och ha kul igen!
Måste bara berätta en väldigt läskig sak som hände när vi var på väg hem från veterinären. Vi hade hästsläpet bakom bilen och kör i runt 80 km. Så plötsligt märker vi en bil som kör halvt på vår sida i typ 110 km, den är runt tio meteer ifrån oss och bilen försöker svänga tillbaka på sin del av vägen och mamma svänger snabbt åt höger på vägen. Bilen susar föbi bara några cm från oss, alltså var det bara några cm ifrån att vi skulle frontalkrocka med bilen och vem vet hur det hade gått då men släp o allt? Man kan bara tänka sig .. Så är verkligen glad att jag sitter här helt oskadd och man förstår hur snabbt allt kan förändras. Svårt att förklara men detta kändes som nära-döden upplevelse :o Herreguuud.
-
Jag och Mikaela har bestämt att vi ska vara i säng elva. Det är om ungefär en kvart, blir svårt att klara men måste verkligen sova! Så måste försöka iallafall.
Mest blivit tråkinlägg idag men det blir bättre imorgon.
Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback