Yesterday, today, tomorrow and so on

22:25:07 2011-09-28
Publicerat i Dagens ridpass
Var lite seg ner till stallet idag och hade tänkt packa ut allt ur transporten, men orkade inte när jag såg hur mycket det är! Suck.. Får ta lite varje dag tror jag.
Eftersom sadlarna är längst ner fick jag rida barbacka idag. Red mycket skritt och lite trav i en halvtimme max och det gick faktiskt bra! Körde inte ett jättehårt pass.
Hade tänkt att gå och lägga mig snart, är verkligen trött. Imorgon ska vi cykla till Möllegård med de andra niorna och orientera helt själva halva förmiddagen och lite av eftermiddagen. Great verkligen.. Men sista gången nu, går ju i nian så snart slipper jag dessa "roliga" friluftsdagar!
Imorgon kommer lite utrustningsinlägg tror jag, vi ses dåååå. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Very Important Person

Mailadress

Blogg/Hemsida:

Kommentar:

Trackback